نوشته شده توسط : Masoud copperfield


نمی دونم تا به حال نام هری هودینی Harry Houdini را شنیده‌اید یا نه؟ به گفته بعضی ها او بزرگترین شعبده باز قرن بود.

او در مارس سال 1874 در بوداپست متولد شد. نام اصلی وی اریش ویسEhrich Weiss  بود. سپس وی در سن 4 سالگی به آمریکا آمد و در شهر آپلتون Appleton سکنی گزید. در سن 13 سالگی برای به دست آوردن یک زندگی بهتر وارد نیویورک شد. در آنجا در یک کارخانه گره‌زنی الیاف مشغول به کار گشت. او همچنین در این زمان به ورزش به خصوص شنا روی اورد که بعدا به انجام حرکات نمایشی وی کمک بسیاری کرد. هودینی در این زمان نام مستعار هری هودینی را برای خود انتخاب کرد که از نام شعبده باز فرانسوی رابرت هودن گرفته بود. این امر همزمان شد با انجام نمایشهای عجیب و شگفت انگیز از طرف او که باعث شهرت وی شد. وی براحتی میتوانست فرار کند. بله. او می‌توانست در عرض چند ثانیه از قوی ترین زنجیرها فرار کند. در سحرگاهی مردم نیویورک همه در کنار رودخانه جمع شده بودند تا شاهد نمایش مردی باشند که ادعا میکرد میتواند قفلها را باز کند. وی در حالی که سوار یک کالسکه بود و به مردم دست تکان میداد به کنار رودخانه آمد. چند افسر پلیس هم برای ایجاد نظم و کنترل صحت اجرای نمایش در محل حضور داشتند. وی در حضور افسران دستبند فلزی به دستانش زد و پاهایش و بدنش را با زنجیر قفل کردند. سپس او را داخل آب انداختند. وی به زیر آب رفت. همه مردم با هیجان این صحنه را نگاه می‌کردند. بعد از 59 ثانیه ناگهان هری از زیر آب بیرون آمد در حالی که زنجیرها در دستانش بود. این شروع محبوبیت او بود. بعد از این زمان او دست به کارهای عجیب و محیرالعقول فراوانی  زد.  وی در 26 سالگی به اروپا رفت و همینجا بود که ملقب به سلطان فرار شد. در یکی از کشورهای اروپایی وی را با دستبند و غل و زنجیر کامل در درون یکی از سلولها زندان مرکزی شهر کردند و خود افسران زندان و خبرنگاران با هم به اتاق رئیس زندان رفتند و انجا منتظر مانند. هنوز چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که ناگهان در اتاق رئیس زندان باز شد و هری هودینی وارد اتاق شد. زندانبانان خشکشان زد. با عجله وارد زندان شدند و تمام مناطق را چک کردند. دستبندها و قفلها سالم بود. او چگونه از این دستبندها فرار کرده بود؟ . عملیات وی شامل فرار از قفس آهنی زیر آب، فرار از گاوصندوق فولادی، فرار از بشکه شیر و ... چندین عملیات بزرگ دیگر بود. سپس او به مبارزه با عقاید خرافی در مورد روح پرداخت و کلک ها و فریب های مدیوم های کلاهبردار را برای مردم بیان کرد. وی در سال 1926 بر اثر ضربه سنگین دانشجویی بر سر صحنه تئاتر که به شکم وی وارد شد، که باعث پارگی آپاندیس وی شد. درگذشت.. در مراسم تشیع جنازه او یکی از دوستانش که زیر تابوت وی را گرفته بود گفت: من مطمئنم که هری همین الان از این تابوت فرار کرده و تو خونه داره قهوه می‌خوره. اما مرگ هیچ راه فراری را برای او باقی نگذاشته بود.

هری هودینی در فرار از بشکه شیر در سال 1908 . این عکس بعد از فرار گرفته شده است. به قفل های پایین صندوق توجه کنید

هری هودینی سلطان فرارهری هودینی در زندان



:: بازدید از این مطلب : 1803
|
امتیاز مطلب : 155
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Masoud copperfield

دانلود کلیپ موبایل از  بازی عجیب و غریب قرار دادن یک تخم مرغ در بطری که خیلی عجیب به نظر میرسه . این کلیپ آ با فرمت ۳gp در ادامه مطلب آماده دانلود شده است .

دانلود کلیپ آموزش شعبده بازی قرار دادن یک تخم مرغ در بطری

دانلود کلیپ آموزش شعبده بازی قرار دادن یک تخم مرغ در بطری حجم : ۴۶۳ kb

دانلود کلیپ آموزش شعبده بازی قرار دادن یک تخم مرغ در بطری دانلود



:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Masoud copperfield

بیوگرافی دیوید بلین

 

 

_41624606_blaine_3.jpg

 

 

 

 

دیوید بلین متولد 1973 در بروکلین واقع در شهر نیو یورک در آمریکا یک شعبده باز و ایفا کننده اعمال مخاطره امیز و محیرالعقول است.
او به عنوان یک جادوگر خیابانی و انجام دهنده شعبده بازی از نزدیک شناخته شده است و یکی از بهترین جادوگرهای دنیا که در خیابان مهارت های خود را به نمایش می گذارد از نمونه کارهای او حرکت اجسام با قدرت تمرکز شعبده بازی با کارت غیب شدن و ناپدید کردن اشیا است.

بقیه درادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 127
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Masoud copperfield


زندگی نامه دیوید کاپرفیلد

سلام اولین زندگی نامه رو از دیوید کاپرفیلد انتخاب کردم امیدوارم خوشتون بیاد و با نظراتتون به من کمک کنید

                                                        

دیوید کاپر فیلد به عنوان تر دست بزرگ زمانه شناخته شده است و این موضوعی است که هم طرفداران و هم منتقدانش به ان اذعان دارند او با اجرای برنامه های مختلف در شبکه های تلویزیونی و جهانی و نیز کشور های مختلف نگاه دنیا را به شعبده بازی تغییر داده و تحسین بسیاری را بر انگیخته .

یکی از ویژگی های بارز او این است که شعبده بازی های قدیمی را به سبکی مدرن و جالب عرضه میکند و تمام کسانی که شاهد نمایش های او هستند دید بهتر و هیجان انگیز تری به شعبده بازی های او دارند آنچه در زیر اامده شرح مختصری از زندگی این جادوگر قرن به همراه بخشی از کار هایی است که تا کنون انجام داده .

دیوید کاپر فیلد در 16 سپتامبر سال 1956 در شهر متاچن ایالت نیوجرسی آمریکا از پدر و مادری یهودی که از مهاجران روسیه بودند دیده به جهان گشود علاقه او به شعبده بازی از سن 7 سالگی آغاز شد در آن زمان بود که پدر بزرگش تعدادی از ترفند های تر دستی با ورق را به وی آموخت دیوید میگوید :"پدر بزرگم استعداد نهفته من را بیدار کرد متاسفانه هیچ وقت نتوانست ببیند که من پیش چشم همگان چه کارهایی انجام میدهم اما در لحظه لحظه اجراهایم یاد و خاطره او برایم زنده است وی این مهارتش را به مدرسه نیز گسترش داد و دریافت که این قبیل کارها تا چه اندازه توجه مخاطبان زیادی به خصوص دختران را به خودش جذب میکند "


بقیه در ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Masoud copperfield

به نام خدا


اصول اوليه تردستی

برای شروع به تردستی ابتدا نياز به محلی داريد که در آنجا برنامه های خود را اجرا کنيد. مثلا گوشه اتاق نشيمن و يا پشت ميز کار و هرجايی که دوست داريد. البته بعضی شعبده ها نياز به وسايل مخصوص و سن نمايش دارند ولی اکثر بازيها را می توانيد حتی بدون وسايل پچيده اجرا کنيد.

وسيله کار همان چيزی است که در جيب شما وجود دارد. نکته ای که بايد به آن توجه کنيد اين است اگر شما با وسايلی که اکثر مردم در جيب يا کيفشان دارند تردستی انجام بدهيد آنها را به شدت شگفت زده خواهيد کرد زيرا آنها با اين وسايل آشنا هستند. مثلا شعبده هايی را که با دستمال انجام می دهيد



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Masoud copperfield

102489

چهرهاي متفاوت از كريس آنجل



:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()